جزوات درسی مهندسی عمران

جزوات و پروژه ها و مقالات عمرانی کاملا رایگان

جزوات درسی مهندسی عمران

جزوات و پروژه ها و مقالات عمرانی کاملا رایگان

دانلود جزوه روسازی راه - مناسب برای کنکور ارشد عمران

در منابع جدید کازشناسی ارشد درس روسازی راه نیز به عنوان یکی از منابع آمده و من هم چند وقتی بود که دنبال  جزوه روسازی راه می گشتم تا اینکه  این جزوه پنجاه صفخه ای رو که جزوه تقریا خوب و کاملی است رو پیدا کردم  که توسطه مهندس رضاییان نوشته شده و میتونید برای درس روسازی راه و  همچنین خوندن کازشناسی ارشد عمران از اون استفاده کنید. 

بهتون پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید. 

 

                    

 

 

لینک دانلود : 

                 دانلود جزوه روسازی با کیفیت کم  (4.5 mb)

                 دانلود جزوه روسازی با کیفیت خوب (9 mb)  

پسورد:www.civil-booklet.blogsky.com

   نظر یادتون  نره لطفا                                                           

نظرات 7 + ارسال نظر
majid دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
مهندس گر ممکنه درباره فایل اطلاعات کاملی بدید که اگر از قبل داشتیم دوباره دانلود نکنیم با تشکر
جزوه خوبی بود

majid پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
بلند نظر بودن از ویژگی های ایرانی هاست
با این مطالب خوب سایت . این ادعا به اثبات میرسه
با سپاس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

خوب بود ممنون

حمید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ق.ظ

خدا عوض خیر بده ک مطلب و جزوه و . . میذارید ک دارید در حق یه دانشجو مث من لطف میکنید واقعا جزوه درسها رو میبینم حرصم بالا میاد ک چرا واسه من باز نمیشن کاش بصورت پی دی اف بودن ی لطفی بکن ی اس بده رو این خط.خودم باهاتون تماس میگیرم ک راهنمای کنید.09337269020 چرا دانلود میکنم باز نمیشه.فک کنم چون بصورت پی دی اف نیست واسه من باز نمیشه.ممنون

دوست عزیز اکثر جزوه ها زیپ شدن تا راحت تر دانلود بشن برای باز کردنشون هم به نرم افزار winrar نیاز دارید پسورد فایل هم توی پست و هم توی فایل زیپ هست

جلال یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

از اینکه دیگران رو از این مطالب و جزوات آگاه میکنید کمال قدر دانی رو دارم

کوروش چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

ممنون

امید شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام
مهندس متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد