جزوات درسی مهندسی عمران

جزوات و پروژه ها و مقالات عمرانی کاملا رایگان

جزوات درسی مهندسی عمران

جزوات و پروژه ها و مقالات عمرانی کاملا رایگان

جزوه سازه های فولادی۱ و فولادی 2

از مهم ترین و کاربردی ترین دروس رشته عمران سازه های فولادیه که همان طور که از اسمش پیداست در طراحی اعضای سازه های فولادی  کاربرد داره.

  در  درس سازه های فولادی دانشجو باید درس استاتیک و مقاومت مصالح و تحلیل ساره رو به خوبی درک کرده باشه تا  به راحتی یتونه یک خرپا یا قاب رو  تحلیل کنه و نوع عضو رو  برای طراحی  تشخیص بده (فشاری(ستون) ، کششی ، خمشی (تیر) ،خمشی-فشاری و خمشی-کششی (دو عضو آخر تیرستون)) و مقدار تنش موجود در اون رو پیدا کنه و بعد وارد مبحث فولاد بشه و تنش های موجود رو با تنش های مجاز مقایسه کنه و در آخر عضو رو طرح بده بهتون پیشنهاد می کنم حتما اول پیشنیاز ها رو مطالعه کنید بعد وارد درس بشید.

در این پست برانتون جزه درس سازه های فولادی 1 و سازه های فولادی 2 رو از استاد جاوید جمالی (البته مطمئن نیستم از ایشونه یا نه)  گذاشتم امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره . 

                                             

                                               

 لینک دانلود:

دانلود جزوه درس فولاد ۱

دانلود جزوه درس فولاد ۲

لینک کمکی:

 دانلود جزوه درس سازه های فولادی ۱و۲    

پسورد:www.civil-booklet.blogsky.com


نظر یادتون نره لطفا                                                                       

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

اقا ممنون دستت درد نکنه . عالی بود .

[ بدون نام ] شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

این جزوه از افشین سالاری است که نام آن را پاک کرده اید در بالا را چرا مشکی کرده ای این نام اوست کارت خیلی بده

دوست عزیز من که توضیج دادم مطمئن نیستم از ایشون باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

با تشکر از شما

حمید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام.واقعا تشکر میکنم خیلی جالبه‏(اما خواهش میکنم منو راهنمای کن ی مشکل بزرگ دارم ک چرا بیشترشه رو دانلود میکنم ذخیره میشه اما باز نمیشن؟اما اونای ک بصورت پی دی اف هست باز میشن.خواهش میکنم راهنمایم کن.لطف کن ب این شماره یه اس بده خودم زنگت میزنم راهنمایم کن.خواهش میکنم.09337269020

دوست عزیز اکثر جزوه ها زیپ شدن تا راحت تر دانلود بشن برای باز کردنشون هم به نرم افزار winrar نیاز دارید پسورد فایل هم توی پست و هم توی فایل زیپ هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد