جزوات درسی مهندسی عمران

جزوات و پروژه ها و مقالات عمرانی کاملا رایگان

جزوات درسی مهندسی عمران

جزوات و پروژه ها و مقالات عمرانی کاملا رایگان

جزوه اصول مبانی معماری و شهرسازی و پروژه طراحی و معماری

درس اصول مبانی معماری و شهر سازی  برای أشنایی مهندسین عمران با رشته معماری قرار داده شده و در طراحی معماری برای آموزش طراحی ساختمان بز اساس در اصول مبانی معماری و شهر سازی فرار داده شده . 

امروز براتون جزوه  درس اصول و مبانی به همراه پروژه و یک پروژه طراحی و معماری رو گذاشتم . 

 

                                  

لینک دانلود: 

                 دانلود جزوه اصول مبانی معماری و شهر ساری  

                 دانلود پروژه اصول و مبانی معماری و شهر سازی

                 دانلود پروژه طراحی معماری (یک ویلا)  

پسورد:www.civil-booklet.blogsky.com

 منبع:

sarmad.blogsky.com

نظر یادتون  نره لطفا

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم من رو لینک کنی
بعد من رو خبر کن تا من هم شما رو لینک کنم....

خانوم روح افزا پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

عالی بود ممنون

از نظرتون متشکرم

محمدمهدی مداح دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://sarmad.blogsky.com

سلام.شما یک لطفی کنید منبع مطالبتون رو هم اگر میدونید بگذارید.منبع اولی وآخری این مطلبتون بنده هستم.
در واقع تمام جزوات وکتابهایی که تو وبلاگ من هست اولین بار من تو اینترنت گذاشتم بجز چندتا آیین نامه ونرم افزار.
خیلی ممنون
دیگه خوددانید

انجام شد!

peyman سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

با سلام و تبریک سال نو. ی دنیا سپاسگزارم از لطفتون. واقعا معنای واقعی حدیث زیر هستید: "زکات علم، نشر آن است"

نازی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

واقعااااااااااااااااااا ممنووووووووووووووووووووووون
خیییییییییییییلی عای بود
موفق باشید وشاد

سعید پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سایت خیلی خوبیه.مخصوصا واسه ما عمرانیا.من تازه با این سایت آشنا شدم.اشالا بازم بهتون سر میزنم.مرسی

... چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

ممنون بابت وبلاگ خوبتون

شب سوار چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

خییییییلی عالی بود... واقعا ممنونم

[ بدون نام ] یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

very gooooood.

PARI جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

عالی بود

خالد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ

ممنون خیلی به دردم خورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد